Spotify najme stovky lidí, aby podpořila prodej reklamy

Největší světový provozovatel streamování hudby Spotify najme stovky lidí v Austrálii, Evropě, a v Kanadě, aby podpořil prodej reklamy a zvýšil příjmy od lidí, kteří si služby nepředplácejí. Velká část lidí, která služby Spotify využívá, si stravování hudby nepředplácí. 

Spotify získává příjmy z předplatného a z reklam, které se zobrazují neplatícím uživatelům. V pandemické krizi reklamní business trpěl, v letošním roce se vrací k růstu popularity.  Z 365 milionů aktivních uživatelů měsíčně tvoří ty s reklamou 210 milionů, což tvoří zhruba 12 % celkových příjmů.

Příjmy z reklam zvyšuje i stále větší popularita podcastů. Spotify jich nabízela 2,9 milionu, to je o téměř 

12 % více než v předchozích třech měsících. Firma tak nejenom získává více uživatelů, ale v případě delších reklam je více prostoru na reklamy. 

Podle analytiků společnosti Morningstar reklama nejen přináší příjmy, ale také snižuje náklady. „Vede k menšímu počtu přehrávaných skladeb a k nižším platbám licenčních poplatků,“ sdělili analytici.

Přidejte komentář

Váš mail nebude zveřejněn


*