Bránou k masovému přijetí kryptoměn budou hry

V roce 2021 zaznamenaly kryptoměny obrovský růst. Celosvětová tržní kapitalizace kryptoměn má nyní hodnotu 2,25 bilionu dolarů. Kryptoměny se díky vlastnostem, jako například bezpečné a nevratné transakce, ochrana proti inflaci, vysoké výnosy a levné globální převody finančních prostředků staly řšením pro všechny, kteří chtějí nějakým způsobem využívat finance.

I přes to jak jsou kryptoměny populární, k jejich širokému využití zbývá ještě daleko. Celopopulační analýza ukazuje, že i když krypto roste, uživatelé zůstávají v menšině. Celosvětová míra vlastnictví kryptoměn činila v roce 2021 jen 3,9%.

Herní sektor je jedním z klíčových motorů, aby se krypto dostalo k masám. Analytici uvádí, že hry budou klíčovým odvětvím a může kryptoměnám i  blockchainu  nabídnout šanci stát se skutečným případem využití. Díky rozvoji interních ekonomik budou lidé vzdělávání o kryptoměnách. Herní odvětví v hodnotě 150 miliard dolarů je připraveno prosadit kryptoměny mezi masami.

Kryptoměny a hry tvoří ideální kombinaci, která dříve nebyla uskutečněna. Lidé si však s pokrokem v blockchainu uvědomili, jaký potenciál kryptohry mají. Vznikly tak hry typu play-to-earn (P2E). Tyto hry nabízejí uživatelům zdroje příjmů, které nebyly ve free-to-play hrách k dispozici.

Model hry P2E je kombinací blockchainových řešen, jako krypto a NTF a poskytuje dodatečnou hodnotu i vynikající uživatelský zážitek. Kryptoměny jsou používány jako odměna uživatele za hraní hry, tedy herní měna.

Průmysl kryptoher je na cestě k většímu přijetí díky využití konceptu P2E a metaverze. Blockchainové hry můžou být velkou silou, i když jsou tu kryotoměny. Pokud dojde k tomu, že lidé budou hrát hry a učit se o kryptoměnách, všeobecné přijetí nastane dříve než bylo očekáváno.

 

 

Přidejte komentář

Váš mail nebude zveřejněn


*